چگونه نرم افزار بسازیم؟

بحث را با تعریف نرم افزار و برشمردن خصوصیات آن آغاز می کنیم. به طوری که شاید تا چند سال دیگر خبری از مغازههای نانوایی، سوپر مارکت و حتی لباسفروشی و … هم نباشد؛ چون هر چه را که نیاز داشته باشیم، میتوانیم به سرعت از فروشگاههای آنلاین خریداری کنیم. البته برخی از ابزارها نیز پولی هستند، اما میتوان با نسخه رایگان آنها هم کار کرد.

گرچه هنوز چنین روشهایی وجود دارند و بعضا هم جواب میدهند، اما انواع ابزارهای بازاریابی دیجیتال کاربردهای گستردهای پیدا کردهاند. پیش از هر چیز کسب و کارها اتوماسیون فروش را، برای یافتن و پرورش سرنخ های فروش، تبدیل هرچه بیشتر آنها به معاملاتی موفق و افزایش نرخ ROI بازاریابی نیاز دارند.

با این ابزار میتوانید بفهمید که چه صفحاتی باعث ایجاد مشکل در سایتتان شدهاند، چه صفحاتی بیشترین میزان بازدید را دارند و کاربران چگونه بین همه صفحات مختلف سایتتان جریان دارند. با آنکه بازاریابی درونگرا، استراتژی مناسبی برای ایجاد آگاهی از برند، ارتباط سازی و تولید سرنخ فروش است، اما در برخی موارد کارایی لازم را ندارد. در این بخش امکان ثبت تمامی درآمدها، هزینه ها فراهم است و بر این اساس گزارشهای لازم قابل تنظیم است. به هر حال استفاده از آنها برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ لازم است.

برای اطمینان از اینکه تمام افراد به آخرین نسخه از اطلاعات دسترسی دارند، میتوانید از یک سرور مرکزی جهت ذخیرهسازی اطلاعات استفاده کرد؛ دقیقاً همان چیزی که در سامانه تحت وب برای ذخیره اطلاعات مورداستفاده قرار میگیرد. با استفاده از این سامانه قادر خواهند بود معضل چاپ و توزیع اسناد را برای همیشه برطرف کنند. اسناد خوبی را برای مدیر سیستم فراهم می کند. نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو در مقایسه با نرم افزار های نصبی و نرم افزار های تحت وب مشابه، با توجه به خدمات نرم افزاری، امکانات و همچنین پشتیبانی که ارائه می دهد، از هزینه بسیار مناسبی برخوردار است.

دنیای کسب و کار و مشاغل در چند دهه اخیر و به خصوص قرن ۲۱ بسیار تغییر کرده است. این ابزار گوگل برای توسعهدهندگان وب بسیار مفید است و تمام نیازهای تجزیه و تحلیل وبسایتتان را رفع میکند. این نرمافزارها شامل پلتفرمهای اجتماعی مثل توئیتر و اینستاگرام یا ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics است.

دیدگاهتان را بنویسید